May 24, 2011

slip SPMku..

assalamulaikum =)

kali ni aku nak tunjuk kat korang aku punya slip SPM yang original. 
mesti korang nak tahukan aku dapat berapa dalam SPM.
JENG3~

inilah hasilnya setelah lima tahun belajar kat bangku sekolah.
eh mana resultnya?
hahahha.
mana boleh bagitau kan resultnya.
malu lah aku nanti sebab bukan dapat straight A's pon.

yang sebenarnya dah lama dah aku pergi ambil slip SPM ni.
tak silap aku 12 may kot.
cuma lupalah nak bagitau korang.
yela aku kan buzy dengan tido.

tapi aku pergi sekolah sekejab je.
sebab nak kejar masa tengok movie kongsi.
yang sebenarnya malas nak jumpa cikgu-cikgu lama.
aku dulu kan budak nakal.
asyik buat salah je.
so teramat lah malu untuk berdepan dengan mereka.
cikgu.. maafkan saya ea =D




+sila abaikan gambar di bawah+ 

 



No comments:

like button