May 25, 2011

assalamualaikum^^

HAPPY BELATED BIRTHDAY
to



muhammad izzat afif bin hasim

yang ke-200..
ops silap.. 20 la..
angka 2 tu kat depan..
maknenya kau memang dah tua la.
can i call u ORANG TUA?
hahaha
 
btw aku teringin nak nyanyi untuk kau izzat..
walaupun suara aku tak sesedap kau..
tapi 
terimalah lagu Allah selamatkan kamu..

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan izzat hasim..
Allah selamatkan kamu..

kek.
sedap tak? mahal aku beli..
dari secret resepi lagi..
tapi hari tuh kau kata tak halal kan?
aku habiskan jela.
hahah

hadiah.
nah hamik kau.
trofi piala dunia aku bagi kau.
hahaha

ucapanALYAA. 
aku doakan kau boleh buat exam esok walaupun tak study.
hahaha
hopefully kau dapat kenal dye dengan lebih rapat.
semoga kau panjang umur dan murah rezeki.
amin~





No comments:

like button