May 23, 2011

saya suka JERSEY BOLA..

assalamualaikum ^^

hari ni aku nak cerita pasal jersey yang aku ada.hahaha. 
siapa sangka budak yang baik dan pemalu ni
rupa-rupanya adalah sikit kaki bola. 
tapi bese-bese je tau. 
dan baru aku perasan yang sebenarnya aku ada tiga helai baju bola.
( eleh tiga je pon ).
walaupun tiga je tapi sukati akulah. korang ada? hahaha


jom kita zoom satu persatu k.
yang pertama.
jeng3~
my favourite team
CHELSEA..

 walaupun chelsea tak menang baru-baru ni.
tapi kepada HAFIZ AZREEN dan ZULKHAIRI.
jangan haraplah aku nak tukar team.
hahahaha

yang kedua.
jeng3~
REAL MADRID..

aku takkan lupakan kenangan first time overnight 
tengok bola real madrid lawan
dengan budak-budak gkk.
best giler wei walaupun game ntah pape =D
yang ketiga.
jeng~
liverpool..
dengan liverpool ni tak dak lagi kenangan
sebab baju ni harga pon tak bukak lagi.
hahaha 

sekarang ni aku teringin nak ada jersey MALAYSIA.
so kenalah bodek abangku yang baik hati itu untuk belikan.
silalah belikan aku satu eh.
hahaha


6 comments:

Sir Alex Ferguson said...

bila pulak nak beli jersi man utd? hahaa

alyaa said...

tu kena tunggu man utd kalah dgn chelsea. haha

Rroman Abramovich said...

Betul jugak kata Alex tu.
Nak tunggu Chelsea menang dengan United memang susahla.

Duit aku dah habis banyak ni, tp Chelsea mcm tu jugak. Kecewa tau.
Jeles gila aku dengan United tu. Ish!

p/s: sebenarnya, aku pon rasa mcm nak beli tp apa pulak kata org nanti kan? haha

alyaa said...

haha. tau xp rroman. klo nak beli pon kena tunggu kaple dgn penyokong man utd la. hahaha

nub said...

naiss!

alyaa said...

nub : tq..

like button