May 21, 2011

kawan sampai kapan :)

assalamualaikum : )

hari ni aku nak ckp pasal kawan sampai kapan..
aku yang sebenarnya nak ucapkan thanks dekat budak nie (rahsia) 
sebab kau dah sedarkan aku pasal kawan sampai kapan ni.. 
thanz la bro.. ahaha. tanpa kau siapalah aku.. cewah ayat jiwang sudah keluar..
lepas aku dok pikir panjang2. betul jugak cakap dye.
ingat senang ke bila kita dah kawan dgn seseorang tetibe nak bercinta plak.
hish berdasarkan pengalaman aku. mmg susah especially kalau korang tu just clap one hand only.
tak ke nanti jiwa dan perasaan korang yang terseksa.
aku cakap benda ni sebab sekarang ni aku yang lalui bende ni. haha
kelakar wei. jatuh hati dengan kawan baik sendiri. 
kalau dye suka kau balik takpe la jugak. ni dapat dye tak suka.
lepas tu start jauhkan diri dari korang. tak menangis jawabnya.
hilang cinta dan kawan sekali gus.
so sebagai pengajaran. 
sekarang ni aku nak try la avoid perasaan aku yang melampau itu.
sebab aku sangat takut hilang dye sebagai member sebab dye terlalu baik..
tak tau la boleh atau tidak. yang penting aku cuba. 
yeah alyaa boleh. malaysia boleh. ( tiada kaitan)


*seperti biasa. sila abaikan gambar di bawah =P



No comments:

like button