May 21, 2011

saya kaki gaduh?

assalamualaikum = )

pagi tadi aku ade bukak formspring aku... 
lepas tu ada la satu soalan ni...
tak tau la yang hantar soalan tu perempuan ke lelaki..
tapi aku rasa sure2 la perempuan sebab dulu aku sekolah perempuan..
nak tau apa soalan yang dye tanye? tengok la kat bawah ni.


kalau korang tak nampak... meh sini aku bagitau..

orang : mase hang sekolah dulu, hang memang suka gadoh dengan kawan kawan ke??         ezzaty, atirah, shima,rozana.shaza..and huda..

aku : haha. tak gaduh xbest la. klo gaduh boleh jd makin rapat :)

nampak sangat la yang aku ni rupa-rupanya suka gaduh dengan orang..
ala tapi betul jugak la. klo tak gaduh tak seronok la. macam tak feel bak kata orang.
tapi korang tak payah lah takut dengan aku.
aku ni muke je legend tapi hati cute..
tak percaya tanyalah member2 yang pernah kenal dengan aku.

kepada shima, huda, jaja, tip, syaza, nana, seri, wani..
korang kenal aku kan. aku takkan marah kalau orang tak buat aku marah.
aku tau yang aku panas baran.
so walaupon aku tau aku tak ade buat salah kat korang ( xd ke? )
aku still nak mintak maap ye sebab nanti esok lusa aku nak gaduh dengan korang lagi.
nak jerit-jerit bagi satu hostel dengar. hahah
giler rindu kot kenangan kat hostel dulu.
tapi yang penting aku sayang korang.
korang tau kan? haha



seperti biasa.. sila abaikan gambar di bawah;





No comments:

like button