July 2, 2011

ponteng kelas?

assalamualaikum ^^

im back. hahaha. 
ble dah lama tak update blog ni rasa macam kekok pulak..tak tau nak cakap ape. 
kalau korang nak tau. bagi aku sem ni la yang paling banyak dugaan dan cabaran.
 expecially dengan member2 la kan.
 alhamdullilah ada yang dah settle tapi still ada yang belum.
dan yang paling teruk ialah
alyaa nasuha dah pandai ponteng kelas.
tapi bukan sengaja ea. selalunya terlepas kelas la.
maybe sebab selalu tidur lambat nak STUDY..
baik tak aku study. hahaha.
its time to change my dear..

ha ni ada lagi satu story yang amat menyakitkan hati.
ni pasal quiz logic yang aku amik baru2 ni.
and u know what. i got full mark.
TAPI yang membengangkan ialah 
dema macam nak menuduh ktrg meniru coz
semua geng ktrg n sorang mamat ni dapat full mark.
hello sayangku semua. 
ktrg study sama-sama until late night ok.
kalau tak percaya sangat tgk la paper ktrg.
sama ke jalan kira.
dan gara-gara sume tu aku tak boleh buat for test.
PUAS HATI!!
so tak payah nak untung-untung sangat la.
korang meniru aku tak cakap ape-ape pun kan.
hish lantak la. mulut orang..
hahahaha.

ok aku rasa tu je kot for this entry.
sorry la aku tak dapat taruk gambar
sebab aku online guna lappy my roomate.
thax munirah aliah = )





No comments:

like button