February 3, 2011

tv rumahku rosak..

salam..

aku ada seorang anak sedare yang terlampaulah nakal.
rasa cam nak sepak2 je. 
selamat la kau tu anak sedara aku. 
kalau x habis la.
name dye ialah
MUHAMMAD AL- AMIN  


nak tau kesalahan terbesar yg dye baru buat semalam.
boleh pulak dye campak screw driver dekat tv rumah aku.
mntg2 lah time tu tengah tgk cerita cicakman.
dye ingat boleh tiru aksi mereka ke?
mmg rosak la kan.
geram je.
selamat la amin ni cucu first n kecik lagi.
boleh la parent aku dok bawak bersabar lagi kan.
xpasal2 cuti ni xdapat tgk tv.
teruk betul budak kecik sorang ni.
ish3.
thats all.
muahhh..

3 comments:

*onet si kidal* said...

hahahaaa padan muke :) ganas

Cucu Ashburn said...

kesiann.. tgk jela tv kt kedai mamak. free lg.. ;)

alyaa said...

auni : mmg ganas pon. dah la xleh betulkan.

alia : dr tgk kedai mamak bek tgk kat kedai aku je. pela. hahah

like button