March 23, 2011

first time ke tanjung rambutan.

tanjung rambutan?
pergi tempat orang gila ke?
haha xd la. yang sebenarnya aku pergi rumah orang tua dekat area situ jgk.
tapi seronok kot tgk hospital orang gila tu
walaupun dari dalam bas jela kan.
kang klo turun xpasal2 aku join sekali.
hahaha.

lawatan ni anjuran bdk persik.
klo xsilap aku ramai yang pergi. 
ada la dlm 3 bas.

klo x yang sebenarnya mungkin aku xdpt pergi sbb kena tinggal dgn bas.
knp kena tinggal dgn bas?
sbbnye ajk2 tu suruh dtg berkumpul pukul 8 tp aku bgn pon pukul 8.30.
camne boleh xsedar tu aku xtau la.
bgn2 tgk dah d 2 mesej sok dtg cpt.
then dgn kelam kabutnya aku call zawil soh tunggu jab.
dengan masa 15 minit je aku dah terpacak kat dpn fakulti.
tp yg pasti aku mandi. hahaha
sampai kat sana mmg sedih dan yg sbenarnya seram pon ade gak.
ok la mcm2 yang aku buat.



lasly pesanan kpd semua anak termasuk saya..
bila dah besar nanti tolonglah hargai dan balas budi baik parent korang
kalau boleh jgn la hantar mereka ke rumah orang tua.
sbb klo korang hantar.
korang mmg
ANAK XGUNA.

p/s : gambar akan diupload kemudian kerana masalah line internet yang lembap.
harap maaf


No comments:

like button