January 25, 2009

tensi0n t0l..

cbe k0rang bayangkan if de s0rang cikgu ni b0m k0rang kat depan 0rang ramai...mmg gler kan.....masalahnyer aku xbuat p0wn bende yg dye ckp p0wn...de ke pat0t dye ckp mntang2 aku f0rm 5 aku besar kepala....mesti k0rang penink kan???k ar aku cter..kes ni start when aku nak g jumpa cikgu chemistry c0z nak tunj0k res0lt experiment...blek cikgu chemistry aku kat dalam bilik cikgu bidang....s0 aku kne ar lalu depan meja cikgu yang b0m aku c0z dye pk hem sk0lah aku....time aku ms0k blek 2 aku ngan member nampak dye marah2..maybe de dak wat kes k0wt...dah jadi adat sk0lah ms0k blek 0rang kne bagi salam...s0 aku wat ar kan...maybe pk hem 2 xdgr k0wt...lgp0wn time 2 dye tgh mrh2...0rg kl0 tgh marah2 suara dye kan kuat...maybe x dgr lgp0wn dye dah tua...n0rmal la 2...n then dye peli aku c0z x bagi salam...de kew pat0t...kl0 dye b0m time 2 jew aku x kisah tapi dye b0m byk kali...time kat h0stel la...kat perhimpunan mingguan p0wn de gak...malu si0t...maybe dye bt0l2 xske aku k0wt...mcm anti gler jew....aku p0wn plek...entah ar...gler t0l

No comments:

like button